dilluns, 7 de febrer del 2011

Entrevista - Irene López

Irene López és una companya de 4t ESO X, però a més és una xica amb talent per la música i per moltes altres coses. A continuació li farem unes preguntes per a conéixer-la un poc més.

PREGUNTA: Quants anys tens i a quina edat vas començar a anar al conservatori?
RESPOSTA: Tinc quinze anys i vaig començar als deu.

P: Quin instrument toques allí?
R: Toque la guitarra.

P: A quin curs vas?
R: Vaig a primer de grau mitjà.

P: Tens varies assignatures?
R: Sí. Enguany tinc guitarra, conjunt i llenguatge musical.

P: Com et fan els exàmens?
R: En els de guitarra he de tocar davant del professor, en els de conjunt toquem tots junts i en llenguatge fan un de teoria, dictat, primera vista i cantar.

P: Quantes hores a la setmana vas?
R: Enguany només vaig 4 hores a la setmana.

P: Et va costar molt entrar al conservatori?
R: No. Vaig fer una prova sense anar a classes abans i vaig entrar al primer any.

P: Quin mitjà utilitzes per anar-hi?
R: A voltes vaig en cotxe, però la majoria a peu o en bici.

P: Compagines bé l'institut amb el conservatori?
R: Sí, només cal organitzar-se un poc.

P: T'agrada el que fas o t'obliguen a anar?
R: M'agrada. Si no, no aniria.

P: Coneixes a molta gent allí dins?
R: Sí, es fan molts amics.

P: Quantes hores hi dediques a tocar la guitarra?
R: Depén si tinc molts deures. Alguns dies toque 30 minuts, alguns menys i altres no toque.

P: Quin tipus de música toques amb la guitarra?
R: Al conservatori es toca música clàssica, però a vegades a casa toque altres coses.

P: Practiques alguna altra activitat?
R: Sí, a més del conservatori, faig ball i toque la dolçaina.

P: Toques en algun grup?
R: La guitarra no, però toque la dolçaina en una colla.


Moltes gràcies per respondre a les nostres preguntes Irene.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada